Friday, December 18, 2009

Salam Bangsaku!

Kepada sahabat- sahabat ku sekelian..

Tujuan saya membuka blog ini adalah untuk meluahkan apa yang sering bermain di minda dan hati nurani saya terhadap bangsa Melayu kita sekarang.. inilah Melayu Generasi ku.. catatan ini saya luahkan melalui pengalaman saya sendiri.. atau pengalaman teman- teman saya.. terhadap perkara- perkara yang berlaku.. dan sebagainya.. yang penting.. saya berniat agar blog ini boleh dijadikan panduan kita semua termasuk untuk diri sendiri..

Saya adalah seorang penasihat syarikat di dalam sektor kewangan dan nasihat korporat (Fund Raising and Corporate Advisory). Melalui pengalaman saya sendiri.. saya ingin berkongsi pengalaman dan panduan.
Saya juga akan paparkan apa apa sahaja yang saya fikir berguna untuk kita semua berkongsi..

No comments:

Post a Comment

!-- nuffnang -->